Italia bejbie!

Om några timmar försvinner jag till en finare plats, iallafall så grymt mycket finare än Sverige!
Är så glaaaddiliglad, att jag ska till Rom igen!
Men ni får också ha kul, plugga lite åt mig bejbies!
Pussis.



Under pressure

image40
Haha gamla bilder, puss på att vi var så söta! Gud vad du älskar mina ben.

Mys med Johanna, Cornelia och Lina igår. Sjukt kul, speciellt pictionary.
Jag : EHH SKOLKA. JAG VET INTE...EHH GÅ DÄRIFRÅN?
Lina : ÄR DU DUM I HELA HUVUDET ELLER?
Ordet var fly.
Hoppas vi kan va hos korven nästa helg, för det här var sjukt sjukt kul!

Jättemycket stud idag då, failade på no-provet så jag måste göra om miljödelen + tyskt grammatik prov + svenskarecension + annan skit.
Failade sjukt mycket på samhällsprovet i fredags, orkar inte förklara, men det var iallafall mycket ledsamt.



Happy people never fantasize

image39

Nu har jag sökt i sista-minuten till Skara Sommarland för sommarjobb.
Damn, om inte jag får jobbet, då fan.
" Jag är en öppen och uttåtriktad person som älskar att arbeta"
HAHA.
Yeah right.
Sökte som kotte.
Så jävla kul, tänk mig i kottedräkt med ett gäng ungar omkring mig. Jag kommer säkert få ångest i den där dräkten och kommer säkert få tvångstankar att kicka kidsen i deras faces!
Tro ínte nu att jag är brutal.
Det här är bara tankar, inte handlingar.
Pöss!

Hej jag heter Herr får, jag klipper gräsmattor i sexiga poser


image38

Stort nasty samhällsprov imorgon då.Jag har sådan press på att få Mvg på det här så det är inte sant.
Ska nog gå och plugga nu, hela natta lång serru!
Och idag är en sådan där Broder Daniel-dag. Det är ju positivt på ett sätt, typ.
Pöss!



Tralalalalala

Musikfavoriter just nu ( kommer typ tröttna på dem imorgon för jag är xOmVÄxlaNDEkvInnAx ) :

* Interpol - Slow hands
* Joy Division - Love will tear us apart
* The Clash - I fought the law och London calling
* Queen - I want to break free och Bohemian Rhapsody
* David Bowie - Life on Mars  och Space Oddity
* The Killers - Sams town och This river is wild
* Kent - Våga vara rädd
* Shout out louds - Tonight i have to leave it
* The Verve - Drugs don`t work
* The babyshambles - The blinding och Delivery
* The Strokes - Juicebox och I´ll try anything once

Förlåt för att jag är så musikkåt och droppar artister som om det inte fanns någon morgondag!
Men jag vet att du innerst inne älskart!

Sweeney Todd

image34


Igår ca klockan tio på morgonen :
Sally : HÄNG MED TILL STOCKHOLM.TÅGET GÅR OM EN TIMME.VI SOVER I VÅRAN LÄGENHET.
Jag : MEN HAHA VA?! MEN, jag gick upp nu ?! Ofta jag hinner?

Den kvinnan är sjukt spontan.
Men jag hann, det var fett kul och vi såg Sweeney Todd.
Jag älskar den, så sjukt jäkla bra , mycket blod men åh så älskvärt.
Den var lite som From hell, fast blodigare, lite mer kroppsdelar och i den här spelar Johnny Depp elak.
Och så toppa du det med lite fina musikallåtar! Tadaaaa!

Imorgonen börjar skolan igen, fysatans vad nasty.








Okej, jag är besatt




Du vet att du älskar dem!
Åhhhh klänningar.
Men nej, inga mer klänningar nu...
Men bara en svart? Och en röd? Sen är det stopp. Typisch.
Fan, det märks att jag behöver ett par nya jeans.




Shut me up,i'll calm down



image20

There is a time when we all fail,
some people take it pretty well,
some take it all out on themselves,
some they just take it out on friends,
oh everybody plays the game,
and if you don't you're called insane,

Åhhhh



Wating for some action, waiting for some action

image19
Så fint , så fint så.


Idag har varit en störd dag, har gått på stan och på National Treasure med Karlenez .

Igår såg jag förresten Donnie Darko, åhhhhh vad jag älskar den filmen!
Jake Gyllenhaal, sjuk handling och ljuvligt soundtrack, åhhhhhh.

Nu är jag jättetrött, och ska nog ta och fortsätta att läsa i Ondskan som ska vara utläst om en vecka typisch.
Men jag har ju hela looooovet på mig. Detdu!

Om 17 dagar är det Rom.



Everybody sees me, but it`s not that easy


image14
Jävla snygging, såhär vill jag se ut imorgon. Tack. Pöss

Här sitter jag och ändrar frenetiskt mellan the Strokes, David Bowie och Queen-låtar.
Kan man inte få lyssna på alla tre samtidigt? Fan.
However, måste skriva lite mer på engelska redovisningen om The Killers.
 Men jag kan inte skriva mer, jag vill inte söva människor med onödig fakta som vissa andra.





Ohlalalalala ( i brist på rubrik )


image13

Här sitter jag och drogar The Strokes. 
On the other side
Hard to explain

You only live once
Heart in a cage
Juicebox

Trying your luck
Alla lika förbannat bra, i all sin deppighet och prakt.






It`s good to have you with us, even if it´s just for a day

image11
( Hej smutsigt golv , det är faktiskt inte så smutsigt irl. Typ.)


De här köpte jag för någon månad sen ungefär.

Sjukt snygga

Sjukt tantiga

And we love it
Jag vill ha värme så att jag kan använda dem
Vill typ inte dö och sånt på den isiga trottoaren.

50 pix på myrorna. Detdu.


About a girl


image8


I need an easy friend
I do think you fit this shoe


You hang me out to dry
But I cant see you every night free

Mhm Nirvana


Tell us a story, I know you`re not boring


image4

Igår var en superb dag, jag var glad för ingenting hela dagen = konstig kvinna.
Kanske blir jag omöjligt ännu gladare när jag köpte de mest underbaraste snyggaste skoletterna från Roots och snyggaste blåvitrutiga kjolen från Att. Mhm shopping.
Åh, jag vill så ha en kamera. Och jag får inte låna systers, eftersom hon är galen kvinna.
Hej Erika hej ?!

Idag är inte lika bra dag, jag har inget annat val än att plugga rysligt mycket matte idag eftersom jag ligger efter fasligt mycket, och vi har prov nästa vecka.

Det är faktiskt väldigt sorgligt, det är det.




RSS 2.0