Alla som inte dansar är våldtäktsmän

Jag har bara sovit hemma en dag den här veckan haha. Och inte tänker jag sova hemma idag heller.
Nu ska jag ta dusch och parta här ensam till Alla som inte dansar är våldtäktsmän and theeen ska vi köpa mat att grilla hos Johanna. De ville spela fotboll också.
De jäklarna. Hm. Sedan ska vi tälta tror jag ?!
Jag gillar att tälta. Sjukt kul ju.
Men ah. Pussilipuss!





Spanish bombs

image51
Scarlett är schnygggggg

Hej! Här sitter jag och skriker/sjunger förjävligt till Spanish bombs med Clash, låter äckligt ohälsosamt perverst dåligt men ack så kul! Idag har jag grillat och sen fikat på Norma, det var fint, Lina kissade på engångsgrillen!
Det var fint. Nu ska jag läsa i Häxornas försvare. Den är fett bra.



 


When you're falling down

image50

Snyggaste Scarlett Johanssons nya låt  Falling down  är så ofantligt fantastiskt fin.
Jag kan inte förstå folk som säger att den är hemsk, de fattar ju inte att scarletts lite speciella och mörka stämma passar ypperligt bra ihop med den här vackra låten, det skulle inte passat med någon som sjunger i toppklass och skönsjungande  till den här, det blir inte alls samma känsla!
Haha Puckooon!

RSS 2.0