I want to be forgotten, and I don't want to be reminded.

Inatt/Igårkväll/eftermiddag sov jag tillsammans ca 14 timmar.
Man tänker ju att jag då bårde vara fett speedad och fett pepp.
Nej, så logiskt är det inte.
Jag är inte pepp.
Kunde vart iförsig.
Oj fan har ju balsam i håret kom jag på nu, som jag eh glömt att skölja ur.
Skulle behöva göra ett referat också, som är eh två veckor försenat.
Hm.
Hejjs!



And all the girls play mental games


Hej, alltså jo. Jag lever.
Idag har jag fikat i ungefärlich 4 timmar. Mycket mysigt, mycket kul.
Nu måste jag sova, annars kommer jag vara död på den där jävla datakunskapen imorgon.
Fan vad jag hatar datorkunskap. Och matte. Och svenska. Och italienska också för den delen.
Så mycket hat, så lite tid.
Hoppas ni har det bra.
Pössilipöss!



image44

Tjao, rapportering av mitt liv hej


Igår  var vi på en fest som var eh..trevlig. Ok den var sjukt B. Åh jag älskar att säga att saker är såå B. Men den var ju det, och så var den tråkig. Och konstiga idiotiska människor, och tillslut alldeles för mycket människor.
Idag har jag bara ätit knäckemackor och tittat på Mord i sinnet, vilket jag ska fortsätta med.
Hoppas jag kan hänga med Sally till Stockholm på torsdag !?!?, annars avlider jag här.
Pössilipöss.
Kan man dö av fetma av knäckemackor btw?




So scared of letting me shine

Mår lite eh..sisådär just nu. Minst sagt.
Här är iallafall en bild på Sally ( till vänster) som Cornelia fotat.
Erkänn, att det är fett fint och fett likt Twiggy.


image43

Everything is average nowadays

Ohohoh. Yo!
Här sitter jag och lyssnar på musik. Den nedanstående låten och lite Strokes-låtar.
Idag har jag istället för att vara düktig flicka och öva på italienska och däggdjur på engelska : ätit för mycket, sovit alldeles för mycket och tittat på Pretty woman.
Det där med motivation, självdisciplin och tålamod är så..överskattat.
Som vanligt så blir det en timmes hetshetshetsplugg innan läggdags. Kulis. Nje.



image42
Jag gillar att kladda.

Everything is average nowadays - Kaiser chiefs

I want to breeeak freeeeee

Hej
Italien var bäst, fantastisk shopping, godast mat evah och överlag sjukt trevligt folk.
Jag har jättejättejätteångest över att jag bor i Sverige.
Funderar på att flytta till Rom när jag eh..har pengar.
Jag köpte
ett par ljusrosa converse
en blommig converse-väska
en stickad klänning
en t-shirt med fint mönster
en svart kjol
två billiga skit-koftor
två billiga skit-strumpbyxor
ett par billiga skit-örhängen

Nu är jag jättejättejättejättepank och kommer inte kunna shoppa eller göra något evah på flera månader.
Nu ska det sparas till sommaren.

Jag är sjuk, förut var jag jättesjuk men nu är jag bara lite sjuk.
Vi får se vad jag hittar på idag/ikväll.
Pössis!

RSS 2.0