Death and glory

Igår hände det igen, papi raderade alla mina fucking låtar på datorn. Jag fick inte ens lägga över dem på en skiva, för att det " tydligen förstör datorn det med" . Wtf. Ibland vill jag bara...
Om inte youtube fanns hade jag väl varit och blandat piller right now!!!!!!!
Hahahah fan vad jag älskar många utropstecken. Så effektfullt!!!!!!!!
Eller många punkter dåda ................. ännu mer mystiskt..................

Ikväll ska vi ha en sova över-äta-mycket-mat-kväll tror jag. Sånt uppskattar vi!
Nu ska jag knarka Petedarling .....................
Sedan måste vi fort som fan köpa peace and love biljetter innan det tar slut!





Kommentarer
Postat av: Anonym

asså din pappa

2008-04-11 @ 11:59:26
URL: http://eemeliek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0