Här finns ingenting att klaga på

Äntligen Äntligen ÄNTLIGEN är vårat projektarbete klart! Och jag är hyfsat nöjd, iallafall med våran slutsats!
Och idag äre sol. Och snart kommer Cornyhorny och Linnea hit och då ska vi chilla på mitt tak med mat och musik och ah det är fett mys! Imorn ska vi grilla! Och det ska vi göra på lördag med! Och på söndag ska vi förmodligen picknicka! Fett kuliiis!
Allt är på topp och jag är baraallmänt glad. Och idag ska Linnea fixa P&L biljett till mig. ååååå.
Och BRODER DANIEL KOMMER TILL WAY OUT WEST. Jag är i extaaaaas! Måste.köpa.biljett.

Så dagens låt blir alla BD-låtar + denna


Kommentarer
Postat av: Erika

Vad fint att du är så glad :) Då blir jag också glad, heh.

2008-04-24 @ 17:17:20
URL: http://aakire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0